Od 39 lat hasłem przewodnim firmy Decathlon jest „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu”. Większość z nas na pewno kojarzy sklepy, w których wszystkie sporty mieszczą się pod jednym dachem, a wizyta w każdym z nich kończy się przejażdżką hulajnogą, partyjką tenisa stołowego albo przymierzeniem płetwy do nurkowania.
Jedna z naszych członkiń w poszukiwaniu różnorodności w obszarze logistyki 16 grudnia 2015 roku zorganizowała spotkanie z bardzo sympatycznymi pracownikami działu e-commerce Decathlonu, którzy zaprezentowali nam jak od kuchni wygląda sprzedaż oferowanego przez nich asortymentu online. Przybliżając w ciekawy sposób środowisko, w jakim pracują oraz zadania, z którymi muszą zmierzyć się każdego dnia. Podczas spotkania, słuchaczy najbardziej zaciekawiły nieoczywiste sposoby obsługi klienta, czyli niestandardowe metody działania w sytuacjach kryzysowych. Podczas spotkania prelegenci zadawali pytania związane z firmą Decathlon, każda dobra odpowiedź była nagrodzona słodką przekąską. Nie da się ukryć, że było to dla członków koła miłe, przedświąteczne zaskoczenie. W ostatniej części spotkania został przeprowadzony konkurs, w którym pięciu szczęśliwców mogło zgarnąć bony podarunkowe do wykorzystania na www.decathlon.pl.